úterý 25. ledna 2011

Lze pochopit korán?

 Pří návštěvě Levných knih v Karlových Varech jsem narazila na korán. (Záměrně nepíšu velká K- nevážím si ho, neznamená pro mě nic víc než jízdní řád do pekla.) Chvíle přemlouvání sami sebe stála za to. Investovala jsem 99,- Kč  a onu knihu si koupila.

Tentýž den jsem ji odnesla na noční službu a když byl klid, začala jsem knihu číst. Dostávám se k prvnímu bodu věci.

  • Rýmování:  Je takto psaná záměrně, jelikož rým se lépe zapamatuje a náš milý muslim může číst třeba hadís nebo taky návod na to jak sestrojit účinnou bombu, která pošle do pekla co nejvíc káfirů a ne jen jeho.(=D)
  •   Srovnání s Biblí : Bible je kniha pro hloubavé. Musíte ji číst několikrát, abyste pochopili o co jde.(Něco jako Šifra mista Leonarda, kdež to Korán je  kniha  nenávistných říkanek). V Bibli nikde nenajdete návod na to jak vraždit nevěřící, nebo  bít ženu.  
  •  Možná závislost na koránu: Po konzultaci spolu s kolegy jsme došli k závěru, který nás ani nepřekvapil. Na koránu vzniká závislost opakování veršů zní jako Mantra, akorát s tím rozdílem, že zde nejde o duševní rovnováhu a meditaci. Zde jde o podnícení nenávisti a duševní rozvrat.        
Závěr je takový, že korán je  dobrý maximálně na hození do kamen.  Ale je dobré mít argumenty kvůli protistraně, která vám bude lhát.               

Žádné komentáře:

Okomentovat